FAQ
-
ЧОМУ БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО?
На жаль, частина людей, які замовляють товари в інтернеті накладеним платежем в результаті не забирають і не оплачують свої посилки. Причини бувають різними, як поважними (хвороба, затримали зарплату), так і неповажними (безвідповідальність, замовлення по приколу, конкуренти "паскудять по-дрібному"). Але яка б не була причина відмови - для продавця це все одно втрата грошей в розмірі вартості доставки в обидві сторони, а також транспортування зі складу та назад постачальнику.
Зазвичай компанії виходять з такого становища двома шляхами:
- Розраховують середні втрати від відмов і закладають їх у вартість своїх товарів.
- Працюють по частковій передоплаті: просять своїх клієнтів оплатити невеликий аванс як страховку на випадок якщо покупець відмовиться від отримання і оплати.
Команда Fragment пішла другим шляхом, тому що для нас важливо щоб наші клієнти отримували товари за доступними цінами. Ми вважаємо що наші клієнти не повинні переплачувати через купки безвідповідальних людей або недобросовісних конкурентів.
Чому при частковій передоплаті вартість доставки вдвічі дорожче?
Тому що вартість доставки накладним платежем завжди дорожча за звичайну, адже при накладеному платежі клієнт платить не тільки за доставку товару, але і за зворотню доставку грошей продавцю. Якщо хочете заощадити - тоді вибирайте повну передоплату. Якщо хочете перестрахуватися - вибирайте часткову передоплату, але це вже буде трохи дорожче.
Також, є товарні позиції, які знаходяться на віддаленому складі і їх потрібно переміщувати під замовлення на пункт самовивозу або доставку / відправку Новою поштою. В такому випадку також потрібно часткова передоплата.
Причини довіряти нам:
- Ми успішно працюємо більше 5 років.
- У нас бездоганна репутація підтверджена відгуками клієнтів.
Чи можливі винятки?
На жаль, ні. Навіть якщо Ви наш постійний клієнт. Від форс-мажорів не застрахований ніхто. Ми нікому не нав'язуємося. Якщо Ви грамотна людина, то Вам буде досить викладеної інформації щоб зрозуміти нас і нашу позицію. Саме на таких людей ми орієнтуємося. Якщо Ви все одно боїтеся що ми "кинемо" Вас - значить Ви не наш клієнт, просто замовте товар в іншої компанії.
-
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ, РОЗМІРОМ АБО ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи день придбання) - Ви можете повернути або обміняти товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
- Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
- Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
- Повернути і отримати сплачені за нього кошти (при поверненні товару належної якості, ми повернемо Вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі 10% від вартості замовленого Вами товару)
Як оцінити збереження товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
-
ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазначений в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару а також в характеристиках на нашому сайті.
-
ЧИ МОЖЛИВО КУПИТИ ТОВАР В РОЗСТРОЧКУ?
Нажаль, ми не пропонуємо послугу купівлі товарів в розстрочку. Якщо ви хочете скористатися розстрочкою, ви можете звернутися до свого банку та оформити кредитну картку. Ми просимо вас бути обережними та враховувати умови кредитування, щоб не переплачувати за товар.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого магазину!
-
ЧОМУ РАПТОВО ЗМІНИЛАСЯ ЦІНА АБО НАЯВНІСТЬ НА САЙТІ?
Шановний клієнт,
Інколи трапляється так, що Ви оновлюєте сторінку товару або додаєте товар в корзину і при цьому змінюється ціна або наявність товару. Оновлення залишків та цін - це процес, за допомогою якого ми підтримуємо актуальність і точність інформації про наявність товарів і їх вартість на нашому веб-сайті.
Цей процес означає, що ми регулярно оновлюємо наш веб-сайт з інформацією про залишки товарів та їх ціну, щоб забезпечити точну та актуальну інформацію нашим клієнтам. Ми робимо це, щоб забезпечити максимальну прозорість та надійність інформації, що надається нашим клієнтам.
Цей процес може займати деякий час, тому інформація на нашому сайті може час від часу змінюватися. Якщо ви помітили, що інформація про залишки або ціну на товар була змінена, це може бути наслідком оновлення.
Якщо у вас є додаткові запитання про процес оновлення залишків та цін, будь ласка, не соромтеся зв'язатися з нашою командою підтримки клієнтів. Ми завжди раді допомогти вам з будь-якими питаннями або потребами.
Дякую за вашу увагу та вибір нашого магазину.
З повагою,
Команда підтримки клієнтів Fragment. -
ЧОМУ МИ НЕ ПРОПОНУЄМО ДОДАТКОВІ АКСЕСУАРИ ПРИ ПОКУПЦІ ОСНОВНИХ ТОВАРІВ?
Наш інтернет-магазин прагне забезпечити наших клієнтів приємним та продуктивним досвідом покупок. Ми розуміємо, наскільки важливо мати можливість вибирати товари без будь-якого тиску чи набридливості. Тому ми не займаємося нав'язуванням для продажі додаткових аксесуарів. Ми поважаємо ваш час і прагнемо зробити вашу покупку якомога комфортнішою.
Відсутність набридливого підходу допомагає зосередитися на виборі самого товару, який вас цікавить, без надмірних відволікаючих факторів.
Якщо у вас виникнуть питання щодо доступних аксесуарів для конкретних товарів, наші менеджери завжди готові надати вам інформацію та консультацію. Ваша задоволеність та зручність - наш головний пріоритет.
Дякуємо за ваше розуміння та вибір нашого магазину.