Каталог товарів

Оплата і доставка

ОПЛАТА

Способи оплати товару:

Готівковий розрахунок
Оплата при отриманні товару у пункті видачі / у відділенні (кур'єру) Нової пошти.
Важливо! Відправлення накладеним платижем / переміщення товару на пункт видачі можливе лише після того, як покупець здійснить передоплату у розмірі вартості доставки або 10% вартості товару (розмір передоплати коригується менеджером по телефону і залежить від категорії товару і складності переміщення)!

Банківською картою
Важливо! Відправлення накладеним платижем / переміщення товару на пункт видачі можливе лише після того, як покупець здійснить передоплату у розмірі вартості доставки або 10% вартості товару (розмір передоплати коригується менеджером по телефону і залежить від категорії товару і складності переміщення)!
Сплачуй безконтактно у мобільному додатку або на сайті Вашого банку.

Безготівковий розрахунок (без ПДВ)
Для фізичних та юридичних осіб: оплата проводиться згідно рахунку-фактури у відділенні будь-якого банку України. Рахунок-фактура є дійсним протягом 2 банківських днів і висилається за Вашим бажанням на: e-mail, Viber або Telegram. Товар відпускається після зарахування грошових коштів на наш розрахунковий рахунок. Для прискорення процедури, Ви можете вислати нам копію квитанції про оплату.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!
Якщо товар доставляється в заводському пакуванні або опломбований виробником - перевірка на відсутність зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень здійснюється після повної оплати замовлення. Якщо, зовнішніх дефектів і механічних пошкоджень, а товар не підійшов Вам з суб'єктивних причин (за кольором, формою, габаритами і т.д) - в такому випадку магазин не повертає суму оплати у розмірі від 10% вартості товару (розмір передоплати коригується менеджером по телефону і залежить від категорії товару і складності переміщення).

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
При поверненні товару належної якості, ми повернемо Вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі від 10% вартості замовленого Вами товару (розмір передоплати коригується менеджером по телефону і залежить від категорії товару і складності переміщення).

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
У нашому інтернет-магазині Ви можете знайти товари, які мають особливий статус - товар за індивідуальним замовленням (інформація вказана у технічних характеристиках товару). Це означає, що ці товари переміщаються (доставляються) зі складу спеціально для Вас.
*Товар за індивідуальним замовленням не підлягає поверненню або обміну в рамках 14 днів, як це передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”. Це пов’язано з тим, що такий товар не може бути повернутий на склад або використаний іншими покупцями через його унікальний характер.
Ми просимо Вас уважно обирати товар за індивідуальним замовленням та перевіряти всі деталі перед оформленням замовлення. Якщо у Вас виникли питання або сумніви, будь ласка, звертайтеся до нашого консультанта за телефоном або електронною поштою. Ми завжди раді допомогти Вам!

ДОСТАВКА

На жаль, почастішали випадки, коли недобросовісні клієнти не забирають товар з пункту самовивозу/з поштових відділень, нам доводиться оплачувати доставку товару зі складу. Тому, переміщення товару на пункт самовивозу/відправка техніки по Україні, здійснюється за часткової або повної передоплати. Умови і розмір передоплати від 10% вартості товару (розмір передоплати коригується менеджером по телефону і залежить від категорії товару і складності переміщення).

У нашому магазині самовивіз або відправлення замовлення зазвичай здійснюється або в день замовлення, або на протязі декількох робочих днів. Точний термін доставки ми індивідуально погоджуємо з кожним клієнтом. Наша команда робить все можливе, щоб забезпечити якнайшвидшу доставку замовлення. Однак, деякі фактори, такі як обсяг замовлень, регіональна локація або особливі вимоги до замовленого товару, можуть вплинути на термін доставки. Ми розуміємо, що для вас важливо отримати замовлення якомога швидше, і ми зобов'язуємося робити все можливе, щоб задовольнити ваші потреби. Якщо у вас є будь-які питання щодо термінів доставки або потреби у прискоренні доставки, будь ласка, звертайтеся до нашого менеджера.

Ми пропонуємо клієнтам декілька зручних способів отримати замовлення:

Самовивіз (тимчасово недоступний)
Ви можете придбати товар, приїхавши безпосередньо до пункту самовивозу, при цьому необхідно заздалегідь оформити замовлення.
Просимо перед візитом узгодити наявність товару і замовити переміщення на пункт самовивозу.

Звертаємо вашу увагу! пункт видачі має обмежені години роботи. Час самовивозу узгоджується з менеджером індивідуально. Дякуємо за розуміння!

Сервіс доставки «Нова Пошта»

  • у відділення;
  • за адресою (доставка кур'єром);
  • у поштомат.

Замовник здійснює оплату послуг Нової пошти.

*Починаючи з 28 квітня 2020 року, процедура ідентифікації та верифікації клієнта є обо'язковою, якщо сума всіх фінансових операцій (відправлені і отримані перекази, платежі та інші фінансові операції) дорівнює або більше 5000грн/день за допомогою паспорта громадянина України.

Доставка товару для/після проведення діагностики/ремонту пристрою використовується послуга відправлення Новою поштою.
Оплата за доставку здійснюється клієнтом безпосередньо Новій пошті.

Для отримання замовлення, при самовивозі, достатньо мати при собі номер замовлення, а якщо була проведена попередня оплата замовлення - квитанцію про сплату. Для отримання замовлення на відділенні Нової пошти - номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту. Детальні умови отримання відправлень вказані в Умовах надання послуг.

Після підготовки вашого замовлення для самовивозу або після його відправлення Новою поштою, ми надішлемо вам повідомлення, в якому буде вказаний номер вашого замовлення і/або номер експрес-накладної. Уточнити конкретну дату отримання Вашого замовлення Ви можете на сайті компанії «Нова пошта».

Зверніть увагу: Ваше замовлення буде зберігатися у пункті самовивозу / у відділенні Нової пошти - 4 дні (починаючи з дати надходження), на п'ятий день товар буде відправлено на склад. Якщо Ви не встигаєте забрати замовлення протягом зазначеного терміну, Ви можете звернутися в інтернет-магазин для продовження терміну зберігання.

Важливо! Товар страхується на повну вартість.

Важливе правило: якщо замовник не перевірив товар на пункті видачі або у відділенні пошти перед його прийняттям, то таке прийняття товару вважається підтвердженням його відповідності очікуванням та відсутністю браку чи несправностей. Перед отриманням товару замовник повинен уважно перевірити його зовнішній стан, комплектацію та цілісність упаковки. Якщо виявлено будь-які відхилення, пошкодження або несправності, це повинно бути негайно заявлено представнику пункту видачі або відділення пошти, щоб розпочати процедуру повернення або обміну товару. Замовник повинен бути уважним та відповідальним при прийманні товару, оскільки після його прийняття претензії щодо зовнішнього стану та комплектації не будуть розглядатися.

Зверніть Увагу! Передоплата - попередня, часткова оплата товару, яка віднімається від загальної вартості і служить гарантією забору товару, що купується. У разі відмови від товару, що замовляється, передоплата не повертається!
Наш магазин цінує кожного клієнта і намагається забезпечити якісний сервіс та максимально лояльні умови для покупців. Тому, якщо ви зрозуміли, що товар не підходить вам по технічних характеристиках або виникли інші обставини, які не дозволяють вам придбати товар в нашому магазині, ви можете зробити повернення передоплати до моменту відвантаження товару на складі. Якщо товар не був відвантажений, передоплата буде повернена в той самий день в повному розмірі (за винятком коштів комісії вашого банку). Ми розуміємо, що такі ситуації можуть виникати і завжди готові допомогти нашим клієнтам. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для отримання додаткової інформації.
Також передоплата може бути повернута, якщо: товар, не відповідає опису на сайті або не збігається з замовленням; товар, має дефекти, несправності або інші проблеми з якістю; не були виконані умови доставки товару або затримується доставка. Звертаємо вашу увагу! Додатковою умовою для повернення передоплати за товар є обов'язок покупця здійснити перевірку товару при отриманні. Якщо покупець при отриманні товару не виявив дефекти або несправності, то він не може вимагати повернення передоплати.

ДОСТАВКА ІЗ ЕС

Бачите навпроти вподобаного товару прапорець Доставка з ЄС? Це означає, що ми можемо надіслати його прямо з міжнародного складу по самій вигідній ціні. Обрані вами товари будуть доставлені кур'єрською службою команди Fragment або до відділення компанії "Нова пошта" з міжнародного складу орієнтовно протягом 30-40 робочих днів після підтвердження замовлення нашим менеджером.

Доставка техніки з міжнародного складу здійснюється за частковою передоплатою. Розмір передоплати становить від 20% ціни товару.

На товари, що доставляються зі складу ЄС, не діють промо-коди та коди сертифікатів, ці товари не беруть участі в акціях. А також якщо Ви замовили товар за індивідуальним замовленням "Доставка з ЄС", то відповідно до наших правил Ви не можете відмовитися від товару належної якості, так як зазначений товар може бути використаний виключно споживачем замовником.

Іконка "Official Partner" означає, що товар поставляється з офіційною гарантією від виробника, що забезпечує покупцеві впевненість у якості та надійності  продукту. Зазвичай такий товар можна оплатити лише на розрахунковий рахунок ФОП (фізичної особи-підприємця), що є стандартною умовою оплати для роздрібних-клієнтів, бізнес-клієнтів або для осіб, які здійснюють покупку в обсязі оптових партій товарів.