Каталог товарів

Гарантія і сервіс

НА ЯКІ ТОВАРИ НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ?

На всі товари в нашому інтернет-магазині поширюються гарантійні зобов'язання. Залежно від особливостей товару, сервісної політики виробника, спеціальних акцій термін гарантії може становити від 1 до 36 місяців - дізнатися термін гарантії можна в характеристиках товарної позиції.

Протягом гарантійного терміну споживач має право на безкоштовне технічне обслуговування товару, а в разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів і характеристик, зазначених в інструкції з експлуатації) - на безкоштовний ремонт. Гарантійний термін починається з дня покупки товару. Товар може мати допоміжні частини, які, відповідно, мають гарантійний термін 14 днів з дати продажу. При цьому, при заміні зазначеної приналежності новий гарантійний термін на них не встановлюється. Слід також враховувати, що акумулятор розрахований на кілька сотень циклів зарядки, однак, при цьому ресурс його роботи неминуче скорочується внаслідок природного зниження ємності і це не є дефектом.

До допоміжних частин відносяться:

  • знімні елементи живлення;
  • акумуляторні батареї;
  • блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора);
  • пульт дистанційного керування (в разі наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);
  • USB-з'єднувачі, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв тощо;
  • навушники, мікрофон і т.д.;
  • чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару і т.д.;
  • допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвера до товару);
  • амбушюри (м'які вставки на динаміки або оголовья навушників).

ЧИМ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ТОВАРИ ІЗ СКОРОЧЕНОЮ ГАРАНТІЄЮ ВІД ТОВАРІВ З РОЗШИРЕНОЮ ГАРАНТІЄЮ?

Багато товарів в нашому інтернет-магазині для зручності покупців пропонуються з скороченою (3 місяці) і розширеною (24 місяці) гарантією. Гарантійні зобов'язання в обох випадках нічим не відрізняються, відрізняються лише терміни дії гарантії, а разом з ними і ціна - товари із скороченою гарантією мають більш привабливу ціну.

Гарантійні терміни:

  • 3 місяці гарантії (3 місяці гарантії + безкоштовне сервісне обслуговування*);
  • 6 місяців гарантії (3 місяці гарантії + 3 місяці безкоштовного сервісного обслуговування*);
  • 12 місяців гарантії (6 місяців гарантії + 6 місяців безкоштовного сервісного обслуговування*);
  • 24 місяці гарантії (12 місяців гарантії + 12 місяців безкоштовного сервісного обслуговування*).

*Під безкоштовним сервісним обслуговуванням мається на увазі додаткове зобов'язання продавця щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника. Виконання ремонтних робіт оплачує магазин, покупець оплачує тільки вартість запчастин.

Наш сервісний партнер:

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ МАГАЗИНУ ВІД ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА?

У нас Ви можете вибрати товари з гарантією від виробника або гарантією магазину. Різниця лише в тому, що з гарантійним талоном від виробника Ви зможете звернутися в сервісний центр виробника, а у випадку з гарантією від магазину - всі турботи про Ваш товар візьмуть на себе наші фахівці.

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ПО ГАРАНТІЇ?

Якщо в гарантійний термін в товарі з'явився недолік, Вам слід звернутися до авторизованого сервісного центру, який проводить гарантійне технічне обслуговування (ремонт) товару. Гарантійне обслуговавуння (ремонт) може бути надано тільки на товар, вказаний в Гарантійному талоні. У гарантійне обслуговування приймаються товари без слідів бруду та пилу. Перед зверненням, покупець самостійно приводить виріб в чистий вигляд. Брудні вироби або з неприємним запахом обслуговуватися не будуть.

Для звернення до уповноваженого сервісного центру Вам необхідно надати:

  • чітке формулювання недоліку товару (бажано в письмовій формі);
  • товар з недоліком;
  • повний комплект упаковки товару;
  • гарантійний талон, в якому розбірливо записано марку, модель та серійний номер товару, печатка та підпис продавця, ПІБ та підпис споживача;
  • документ що підтверджує факт придбання товару.

У разі недотримання Вами вищезазначених умов, уповноважений сервісний центр може відмовити у гарантійному технічному обслуговуванні (ремонті) товару. Гарантійні зобов’язання жодним чином не поширюються на третю сторону (особу) або, якщо товар використовувався в комерційних цілях чи не за своїм прямим призначенням.

Термін гарантійного ремонту та діагностики займає до 14 днів, слід враховувати, якщо виробу потрібно особливо складний ремонт, термін може бути збільшений до 60 календарних днів з дати надходження апарату в сервісний центр.

Доставка великогабаритних товарів неналежної якості і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю та їх повернення покупцю здійснюються за рахунок продавця. У всіх інших випадках, включаючи повернення товарів належної якості, витрати на доставку несе покупець. Якщо в ході діагностики сервісний центр підтвердить, що товар належної якості і діагностика не підтвердить істотних недоліків повернення такого товару споживачеві здійснюються за рахунок споживача.

ОПЛАТА ЗА ДІАГНОСТИКУ З ВИНИ КЛІЄНТА: ЯК УНИКНУТИ НЕПОРОЗУМІНЬ

Діагностика товару сервісним центром є важливим кроком у відновленні роботоздатності вашого пристрою. Сервісний центр здійснює діагностику з метою визначення причини поломки і надання вам рекомендацій щодо подальшого відновлення роботоздатності.

Однак, якщо в ході діагностики буде встановлено, що дефект стався внаслідок неправильного використання або з вини клієнта, або якщо дефект не буде підтверджений, то відповідальність за оплату діагностики несе сам клієнт. В такому випадку, ми повідомляємо вам про результати діагностики та розраховуємо вартість робіт, пов'язаних із діагностичною роботою сервісного центру.

Ми вкрай зацікавлені у тому, щоб кожен клієнт, який звертається до нас, ніс відповідальність за свої слова і не обманював, які причини передували виходу з ладу пристрою. Це допоможе сервісному центру ефективніше вирішувати проблеми та забезпечити якісне обслуговування кожному клієнту.

Тому, ми радимо вам бути чесним та відвертим під час передачі товару на діагностику та надавати точну інформацію щодо стану вашого пристрою. Це дозволить швидко та ефективно вирішувати проблеми та забезпечити відновлення роботоздатності вашого пристрою.

ЧИ МОЖЕ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ВІДМОВИТИ В ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТІ?

Тільки в таких випадках:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого відкривання, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, а також будь-які зміни в роботі стандартної операційної системи (перепрограмування пристрою, злом систем захисту, налаштування не сертифікованого ПЗ);
  • неправильного заповнення гарантійного талону;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

ЯКІ НЕСПРАВНОСТІ НЕ Є ГАРАНТІЙНИМИ?

  • звичайний знос товару у процесі експлуатації;
  • якщо неможливо ідентифікувати товар (відсутній або нерозбірливий серійний номер (IMEI) товару)
  • недоліки чи пошкодження товару, які спричинені недбалим або необережним поводженням або діями споживача чи третіх осіб (включаючи але не обмежуючись механічними ушкодженнями товару);
  • недоліки, що виникли після неправильного використання товару (недотримання або порушення норм та умов, що викладені в інструкції з експлуатації на товар);
  • недоліки, що виникли після використання товару сумісно з іншим виробом, некомплектними (неоригінальними) допоміжними частинами, некомплектним (неоригінальним) програмним забезпеченням;
  • недоліки товару, викликані неправильною (некоректною) роботою комп’ютера сумісно з яким використовувався товар;
  • недоліки, що можуть бути спричинені дією програм-вірусів, установкою паролів, кодів або інших блокувань пристрою;
  • недоліки чи пошкодження товару, викликані витіканням (потраплянням) рідини з елементу живлення у товар, невідповідністю елементів живлення, зазначеним в інструкції з експлуатації на товар;
  • недоліки чи пошкодження товару, що виникли в результаті попадання у внутрішній об’єм товару бруду (ворс, пісок, насіння, тютюн, комахи, таргани інше), пилу, вологи, рідини тощо;
  • недолік товару, що виник через використання неякісних носіїв інформації різних типів (включаючи але не обмежуючись не ліцензованим програмним забезпеченням);
  • недоліки, викликані форс-мажорними обставинами, нещасними випадками, стихійним лихом (природним явищем), навмисними або необережними діями споживача, третьої особи (осіб);
  • якщо недолік товару проявляє себе у випадку відсутності або незадовільної роботи постачальника послуг від третьої сторони за допомогою яких функціонує товар (включаючи, але не обмежуючись радіомережами (Bluetooth/WiFi/FM/GSM/3G/LTE/5G-діапазону) внаслідок недостатньої потужності вхідного сигналу, у тому числі із-за особливостей ландшафту місцевості та її забудови);
  • недолік товару, що виник через вигоряння матриці типу Oled або Amoled;
  • випадки, коли число битих пікселів не перевищує п'яти;
  • коли товар було розкрито чи модифіковано або відремонтовано неуповноваженим сервісним центром;
  • якщо необхідно відновити особисту інформацію споживача, що зберігається (зберігалася) у внутрішній пам’яті товару;
  • коли порушені або відсутні заводські контрольні пломби (при заводському пломбуванні);
  • якщо у разі повторного звернення споживачем в уповноважений сервісний центр порушена або відсутня контрольна пломба, що була встановлена після проведення технічного обслуговування або гарантійного ремонту.

Звертаємо вашу увагу на важливий аспект щодо гарантійних зобов'язань нашого магазину. Згідно з нашою гарантійною політикою, помилки, що виникають внаслідок програмного забезпечення виробника, не підпадають під гарантійне обслуговування від нашої компанії.

При оновленні програмного забезпечення, можуть виникати деякі помилки або неполадки, що не залежать від нас, як продавців. Тому, перш ніж ви здійсните оновлення програмного забезпечення, рекомендуємо уважно ознайомитися з відгуками та повідомленнями виробника щодо виправлення помилок після оновлення. Оновлюйте програмне забезпечення лише тоді, коли виробник підтвердить виправлення цих помилок та запевнить, що нове ПЗ є стабільним та безпечним для використання.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ПЕРЕВІРКА ТОВАРУ?

При покупці клієнт повинен самостійно перевірити товар і розписатися в гарантійному талоні, тим самим підтверджуючи відсутність механічних пошкоджень та інших дефектів, а також повну справність виробу. Не перевірений в момент передачі з якої-небудь причини товар вважається справним, і в разі звернення товар буде направлений в Сервісний Центр для діагностики.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
Команда Fragment не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ КУПЛЕНОГО ТОВАРУ?

Звертаємо Вашу увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні, не ушкоджена упаковка (не пошкоджені / не розкриті заводські пломби, блістерна упаковка), збережені (не пошкоджені) ярлики і маркування виробника, заводські плівки (на екрані, камері і інших частин апарату) не пошкоджені і не знімалися, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, не було втручання в програмне забезпечення тощо.

Обміну та поверненню НЕ підлягають: навушники (будь-яких типів), пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), наручні годинники (будь-яких типів), фітнес-трекери.

Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку / акту авторизованого сервісного центру з підтвердженням, що умови експлуатації не були порушені.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
При поверненні товару належної якості, ми повернемо Вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі від 10% вартості замовленого Вами товару.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
У нашому інтернет-магазині Ви можете знайти товари, які мають особливий статус - товар за індивідуальним замовленням (інформація вказана у технічних характеристиках товару). Це означає, що ці товари переміщаються (доставляються) зі складу спеціально для Вас.
*Товар за індивідуальним замовленням не підлягає поверненню або обміну в рамках 14 днів, як це передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”. Це пов’язано з тим, що такий товар не може бути повернутий на склад або використаний іншими покупцями через його унікальний характер.
Ми просимо Вас уважно обирати товар за індивідуальним замовленням та перевіряти всі деталі перед оформленням замовлення. Якщо у Вас виникли питання або сумніви, будь ласка, звертайтеся до нашого консультанта за телефоном або електронною поштою. Ми завжди раді допомогти Вам!

ЩО НЕОБХІДНО МАТИ ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ?

Від Вас потрібно надати нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон з печаткою магазину і підписом сторін (магазину і клієнта);
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» і сервісний центр не може усунути заявлену несправність, а тому товар підлягає обміну.

ЯК ОЦІНИТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТОВАРНОГО ВИДУ?

При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?»

 

Незнання закону не звільняє від відповідальності.

З Повагою, команда Fragment.