Каталог товаров

Обмін і повернення товару

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ КУПЛЕНОГО ТОВАРУ?

Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи день придбання) - Ви можете повернути або обміняти товар, який:не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутній в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню.

  1. Товар не має слідів експлуатації;
  2. Збережено товарний вид виробу та його комплектуючих;
  3. Є в наявності документ, що підтверджує покупку – чек (талон замовлення) або видаткова накладна;
  4. Заводські пломби, захисні плівки на товарі збережені.

Звертаємо Вашу увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні, не ушкоджена упаковка (не пошкоджені / не розкриті заводські пломби, блістерна упаковка), збережені (не пошкоджені) ярлики і маркування виробника, заводські плівки (на екрані, камері і інших частин апарату) не пошкоджені і не знімалися, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, не було втручання в програмне забезпечення тощо.

Обміну та поверненню НЕ підлягають: навушники (будь-яких типів), пристрої «хендс-фрі» (гарнітури), наручні годинники (будь-яких типів), фітнес-трекери.

Якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку / акту авторизованого сервісного центру з підтвердженням, що умови експлуатації не були порушені.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
При поверненні товару належної якості, ми повернемо Вам вартість товару, що повертається за вирахуванням вартості послуг з доставки. Вартість доставки розраховується за тарифами доставки до клієнта в розмірі від 10% вартості замовленого Вами товару.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!!!
У нашому інтернет-магазині Ви можете знайти товари, які мають особливий статус - товар за індивідуальним замовленням (інформація вказана у технічних характеристиках товару). Це означає, що ці товари переміщаються (доставляються) зі складу спеціально для Вас.
*Товар за індивідуальним замовленням не підлягає поверненню або обміну в рамках 14 днів, як це передбачено Законом України “Про захист прав споживачів”. Це пов’язано з тим, що такий товар не може бути повернутий на склад або використаний іншими покупцями через його унікальний характер.
Ми просимо Вас уважно обирати товар за індивідуальним замовленням та перевіряти всі деталі перед оформленням замовлення. Якщо у Вас виникли питання або сумніви, будь ласка, звертайтеся до нашого консультанта за телефоном або електронною поштою. Ми завжди раді допомогти Вам!

ЩО НЕОБХІДНО МАТИ ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ?

Щоб обміняти або повернути товар, візьми з собою:

  1. Товар у повній комплектації;
  2. Документ, що підтверджує покупку чек (талон замовлення) або видаткова накладна;
  3. Гарантійний талон (за наявності);
  4. Платіжна картка (за умови розрахунку за покупку карткою / для повернення коштів);
  5. Документ, який засвідчує особу: паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення.
  6. Висновок сервісного центру обов'язково з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» і сервісний центр не може усунути заявлену несправність, а тому товар підлягає обміну.

*У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде

ЯК ОЦІНИТИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТОВАРНОГО ВИДУ?

При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?»

 

Незнання закону не звільняє від відповідальності.

З Повагою, команда Fragment.